Friday, March 22, 2013

Oh Yeah : Origami Kapal Terbang Kertas

Yay!

Sape masa kecik-kecik dulu suka main kapal terbang kertas? Zaman dolu-dolu mana ade ipad,galaxy tab dan seangkatan dengannya, so, bosan-bosan buat mende ni. Budak-budak zaman sekarang aku tengok masa pergi kenduri semuanya sibuk main ipad atau galaxy tab, memang kaya betul mak bapak sekarang. Dah kurang dah aku tengok budak-budak zaman sekarang main permainan tradisional, contohnye macam melastik ke, layang-layang ke, baling selipar ke, guli ke, dan macam-macam lagi. Haiyaaa.. papepun, kepada sape-sape yang nak try origami ni, silakan lihat gambar rajah dibawah (cewah,ayat macam kat dalam buku teks sains). Mana satu feveret korang? Mana satu yang korang tak pernah buat? Silalah try!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...