Oh Yeah : Sculpture Tengkorak Diperbuat Daripada Buku Yang Amazing

Amazing!

Dulu pernah aku share sculpture diperbuat daripada buku kan Cool Artwork by Guy Larrame? Tapi kali ni lebih kurang teknik dia, cuma yang ni lain sikit. Nama artis yang buat sculpture ini memang menjelaskan segala-galanya kenapa dia buat sculpture ni, nama beliau ialah Maskull Lasserre. See? Hahahaha. Dia ukir buku dengan sangat detail dan teliti sekali sebijik macam tengkorak betul tu. Yela, buku pun asalnya diperbuat daripada kayu kan, so, takde hal la nak ukir.



skull sculpture book

skull sculpture book

Comments

Popular Posts