Monday, May 20, 2013

Oh Yeah : Style Rambut Budak Zaman 80-an Yang Ghope Gampang!

Wanna bitchslaps? here it is!

Hahahahahha, gambar budak yang first sekali ni memang tak leh blah. Macam nak mintak tampor je. Kalau malam-malam tido tutup lampu, tiba-tiba budak ni datang bilik memang kena tendang, pasai pa? Sebab dia buat aku cuak dengan rambut ala-ala Dr. rozmeynya. Tapi paling aku tak faham style rambut mat-mat gengster Mexico, style rambut terkini paling sampah sekali aku tengok. Kalau tak percaya tengok drama mexico kat astro tu, ade sorang mamat bangang buat rambut sampah tu, macam tong sampah aku tengok.

 horrible childhood hairstyles

 horrible childhood hairstyles blonde mullet

 horrible childhood hairstyles

 horrible childhood hairstyles

 horrible childhood hairstyles jean jacket

 horrible childhood hairstyles mullet girls

 horrible childhood hairstyles brothers matching mullets

 horrible childhood hairstyles mullet red

 horrible childhood hairstyles shaved

 horrible childhood hairstyles plaid bouffant

 horrible childhood hairstyles long mullet

 horrible childhood hairstyles spiky do

 horrible childhood hairstyles red hair fop

 horrible childhood hairstyles  bowl cut

 horrible childhood hairstyles winf breaker mullet

 horrible childhood hairstyles crimped

 horrible childhood hairstyles  puffy

 horrible childhood hairstyles streaked

 horrible childhood hairstyles spiky

 horrible childhood hairstyles family bowl cut mullet