Header Ads

Terkini

Bangunan Masonic Hall Di Malaysia?

Views
Aku takdelah fanatik sangat pasal benda-benda freemason ni apa ke, tapi ianya membuatkan satu persoalan yang bermain-main didalam kepala hotak aku untuk mengetahui apakah sebenarnya tujuan benda ni ada kat Malaysia ni sebelum merdeka lagi. Macam video kat Youtube The Arrival tu, aku ade gak tengok sikit-sikit tapi just macam tu je. Korang tahu tak apa tu 'Freemason'? Ha, sini aku nak bagitau, Freemason ialah sebuah pertubuhan Yahudi yang ditubuhkan hasil manifestasi daripada penemuan buku-buku sihir di dalam bilik bawah tanah Masjid al-Aqsa. Akibat tentangan hebat daripada Raja-raja di Eropah pada ketika itu, golongan penyembah Syaitan (Satan) ini telah menjalankan satu konspirasi seperti yang tercatit di dalam buku-buku sejarah sekarang, iaitu 'Revolusi' atau 'Renaisance'. Got it? Bawah ni aku jumpa gambar Masonic Hall di Ipoh pada tahun 1925.


Sekitar tahun 1800, para pemerintah kerajaan England dikatakan telah mengamalkan 'sembahan syaitan'. Ini berikutan penemuan beberapa terowong bawah tanah yang dipercayai dijadikan lodge 'ritual' pertubuhan penyembahan syaitan ini. Jika dilihat dari pemakaian, kebanyakan pemerintah Inggeris ini adalah terdiri daripada golongan profesional, namun disebaliknya. Penemuan tersebut pernah disiarkan di History Channel. Jika UK ialah 'pusat kewangan' tentera Dajjal atau lebih tepat lagi bangsa Yahudi, Amerika pula ialah 'pusat politik-ketenteraan' bagi mereka. Buktinya, Presiden Amerika yang pertama iaitu George Washington juga merupakan Presiden Freemason yang pertama. Patutlah duit Amerika ade macam-macam lambang freemason, shitt.



Tidak hairanlah sekiranya sektor perniagaan di UK dikuasai oleh Yahudi, manakala bidang ketenteraan dan politik dunia yang dikuasai oleh Amerika sebenarnya dikuasai oleh Yahudi dibalik tabir. Tahukah korang bahawa Freemason sebenarnya telah memainkan peranan penting dalam perancangan penubuhan negara bangsa Malaysia. Ini bermula apabila Dajjal yang gemar merantau ke seluruh dunia bagi tujuan mempelajari selok belok sesuatu kaum itu telah menemui suatu kaum yang hebat terutama dalam bidang pelayaran dan pertahanan. Puak Dajjal dan Yajuj Majuj ini amat takut dengan suatu bangsa dari 'Timur' kerana dari arah 'Timur'lah akan munculnya 'Panji Hitan Dari Timur' yakni bala tentera yang sebaik-baik tentera.

Tiket masuk ke Bangunan Masonic Lodge di Philadelphia, US.

Masihkah korang ingat tentang peristiwa pembunuhan 'keturunan Rasulullah' yang dilakukan oleh golongan Wahabi di Arab Saudi suatu ketika dahulu? Selepas peristiwa itu, ramai keturunan Rasulullah yang berhijrah ke Malaysia dan Indonesia. Ini kerana, pada ketika itu keadaan di negara-negara Islam yang lain seperti Turki (jatuh ke tangan Mustapha Kamal Ataturk), Palestin, Pakistan, Iran mahupun Mesir amatlah tidak mengizinkan keturunan-keturunan Rasulullah ini berhjihrah ke sana. Dan satu-satunya tempat yang sedikit aman pada ketika itu ialah sebuah rantau di bahagian Timur yakni Alam Melayu. 

Mustapha Kamal Ataturk

Diringkaskan fakta, Freemason telah merancang untuk membina sebanyak mungkin pangkalan-pangkalan tentera Dajjal (Kafir) di seluruh dunia. Lihatlah bagaimana Amerika menghantar kapal tentera USS George Washington untuk persiapan perang menghadapi satu-satunya negara Timur jauh yang degil untuk akur pada 'ideologi bodoh' Yahudi seperti One World Government.


Posisi Freemason- Dalam carta di atas "Secret Society" terdapat dalam Carta organisasi Illuminati. Di Malaysia Rotary Club, Lion Club dan lain-lain club di bawah negeri-negeri-negeri juga dibawah Freemason. Bawah ni disertakan gambar pengkalan freemason yang ada di Malaysia.

Lodge Freemason di Penang

Lodge Freemason di Kedah

Lions Club di Kuala Krai

Lodge Freemason di Ipoh



Masonic Hall Jalan Junid, Muar

Kuching, Sarawak.

FYI, Tuan Guru Nik Aziz pernah mengusulkan pengharaman Freemason ini di parlimen satu ketika dulu tetapi gagal. Di Malaysia, Freemason didaftarkan sebagai Pertubuhan Persaudaraan untuk menyembunyikan tujuan sebenar mereka. Contoh Pertubuhan di bawah Freemason ialah Rotary Club dan Lion Club. Amerika sendiri adalah negara Freemason. George Washington yang juga Presiden Amerika pertama merupakan Grand Master 33rd Degree iaitu pangkat paling tinggi dalam Freemason ini. Boleh dikatakan semua Presiden Amerika adalah ahli Freemason dan mereka mengikut arahan dari orang atasan Freemason. Orang atasan Freemason pula mengikut arahan Dajal laknatullah. Jika mereka ingkar atau tidak mengikut arahan yang diberikan kepada mereka, mereka akan dibunuh atau dujatuhkan reputasi. Contoh, Abraham Lincoln dan John F. Kennedy. Freemason ini ialah sebuah pertubuhan Yahudi yang telah didirikan sejak lebih kurang tahun 900 SM, dan mempunyai sepuluh program antarabangsa.


Kalau korang menyusuri jalan Tiger Lane, selepas dari Sek Menengah Izuddin dan lebih kurang 200m Pejabat Veterinar korang akan dapat melihat sebuah rumah besar yang agak klasik tetapi rasanya masih berpenghuni kerana terdapat 2 ekor anjing yang dilepaskan di dalam kawasan tersebut. Aku first time lalu di Ipoh ni memang terkejut apabila memang terpampang lambang Freemason di binaan pagarnya dan di atas rumahnya juga terdapat simbol tersebut yang di ukir elok, tapi kalau dilihat rumah ni sudah lama, tetapi apakah mereka tidak tahu bahayanya pergerakan ini?


Terang lagi bersuluh. 

*Jangan plak korang obses sangat, sampai nasi lemak bentuk piramid pun korang nak cakap tu illuminati, nampak sangat bangang dia kan. Eh, lantak la, bangunan freemason tu bukan kacao ko pun? Masalahnya disini, jangan jadi paloi k, benda-benda ni ada agenda disebaliknya, kita sebagai orang Islam harus sebarkan benda sebegini supaya bangunan-bangunan ini tidak perlu wujud agar agenda yang hendak dilakukan oleh orang-orang freemason ni, tak berjaya untuk menakluki Malaysia.

Sumber : 10 Jari Jemari

9 ulasan

norasiahnasir berkata...

terima kasih info ini.saya buta tentang ini.

JohanHarith berkata...

ok, jangan lupa join blog ni k

SUKAJAM berkata...

kat kuching area mana ek? nak gak tengok-tengokkan..

JohanHarith berkata...

Dekat jalan Kumpang, Kuching. Cuba g tengok. Jangan lupa join blog ni k.

fyrul berkata...

dekat bukit jalil pun ada satu bangunan freemason yg baru, betul2 di tepi highway kesas... bentuk bumbungnya adalah berbentuk piramid yg tak siap (unfinished pyramid) yg menjadi simbol kpd illuminati/freemason.

JohanHarith berkata...

wow, yeke? apalagi, share2 ar kat semua orang. Jangan lupe join blog ni k

megat panjialam berkata...

Assalamualaikum Tuan Johan Harith.. mohon pautkan blog saya wwwmegatpanjialam.blogspot.com ke blog tuan. terima kasih.

Unknown berkata...

terbaik, banyak yang saya dapat pelajari daripada blog tuan. baru saya tahu rotary club tu pun under freemason.

Unknown berkata...

terbaik, banyak info yg saya dapat dari post tuan ini. baru saya tahu rotary club itu under freemason. huhuhu