Oh Yeah : Portable Helicopter! (Helikopter Mudah Alih)

Are you faking serious? Is this safe?

Hi guys, biasalah tengah cuti sekolah ni, agak bz sikit, now, I'm back. Orite, kali ni aku nak share pasal helikopter mudah alih yang dicipta oleh orang Russia, yang diberi nama  Ka-56 “Wasp”. Helikopter ni boleh bawa sorang je, dan ianya boleh dilipat dan dibawa kemana-mana sahaja sebab ringan. Korang percaya tak benda ni bukannya prototaip, tapi memang dah dijual kat Russia! Hahahahaha, tapi yang jadi masalah, korang kena ade lesen memandu kapal terbang. Harganya aku rasa memang mahal la. Apakata korang beli pastu modified letak senjata? Boleh main polis entry berkejaran menggunakan helikopter, baru la urban!





Comments

Popular Posts