Header Ads

Terkini

Oh Yeah : Manchester United Melengkapkan Perpindahan Marouane Fellaini Daripada Everton

Views
Finally!

Manchester United telah selesai menandatangani pemain tengah Marouane Fellaini dari Everton dengan bayaran yang tidak didedahkan.

Marouane, 25, dari Etterbeek, Belgium, menyertai Everton pada 2008 dan melakukan 163 penampilan utama dan 10 penampilan pengganti untuk kelab Merseyside, menjaringkan 32 gol. Sebagai pemain Belgium penuh antarabangsa, beliau telah tampil sebanyak 42 kali dan menyumbat tujuh gol sejak debut antarabangsa pada tahun 2007.

Fellaini mengakui beliau "teruja" untuk menandatangani untuk kelab barunya itu dan bekerja sekali lagi di bawah David Moyes.

"Saya telah mengenali pengurus selama bertahun-tahun sekarang dan saya sangat menghormati dengan cara beliau bekerja. Apabila saya diberi peluang untuk bekerjasama dengan beliau sekali lagi, saya terus mengambil pada peluang.

"Saya mempunyai masa yang hebat di Everton dan saya ingin mengucapkan terima kasih kepada semua peminat dan kakitangan di sana untuk segala apa yang mereka telah lakukan untuk saya.

"Tetapi menjadi pemain Manchester United adalah sesuatu yang setiap impian pemain dan saya percaya saya boleh memberi sumbangan yang sebenar kepada usaha pasukan itu untuk memenangi trofi pada masa hadapan."


Tiada ulasan