Header Ads

Terkini

Oh Yeah : Pembongkaran! - Perkara Yang Dirahsiakan Disebalik Saddam Hussein Dihukum Gantung!

Views
Now I know!

Masih ingatkah korang apa yang berlaku di iraq? Iraq telah di ditawan oleh pihak Amerika Syarikat serta kuncu-kuncunya pada tahun 2003. Dan hasil dari kejadian tersebut telah membawa kepada hukuman gantung sampai mati terhadap bekas Perdana Menteri Iraq, Saddam Hussein.


Tapi ramai yang tahu tentang sejarah hukuman gantung sampai mati terhadap bekas Perdana Menteri Iraq tersebut.

Tapi tak ramai tahu kenapa beliau dihukum gantung..?
Siapakah Nouri Al-Maliki, Perdana Menteri Iraq sekarang..?
Dulu kita tak faham kenapa Saddam Hussain banyak bunuh rakyat Iraq..?
Kenapa Saddam Hussain sembelih ribuan rakyatnya sendiri..?

Rupanya kerana mereka adalah syiah. Kita salah faham kepada Saddam kerana media putar belit dek telunjuk yahudi israel dan amerika. Masa tu kita hanya ada TV dan surat khabar sebagai agent berita. Zaman tu myspace/friendster yg poyo, fesbuk tak popular lagi.

Saddam sudah tahu akan bahayanya syiah ini. Beliau sudah nampak ancamannya, maka beliau ambil tindakan menghapuskan etnik syiah yang makin ramai yg imigrasi dari Iran. Bertepatan dengan hadis nabi yang diriwayatkan dari Saidina Ali, nabi kata kalau jumpa golongan Rafidhah ini, maka bunuhlah mereka. Jadi nabi pesan suruh bunuh sebab nabi tahu mereka akan bawa kerosakan. Akhirnya terbukti sekarang kebangsatan syiah di Syria, Lubnan dan Iraq.

Iraq diperangi kerana Saddam "diktator yg zalim", siapa yang report begitu pada PBB? Iran. Siapa yg bagi lapangan terbang digunakan tentera amerika? Iran. Siapa yang bagi ruang lautnya dan pelabuhannya digunakan amerika? Iran. Sekarang anda baru tahu dan baru sedar, bukan? Ketahuilah beberapa ulama ASWJ di tanah arab mengisytiharkan Saddam mati dalam husnul khatimah. Siapa pula Nouri Al-Maliki, Perdana Menteri Iraq sekarang?

Sila klik link dibawah untuk mengetahui perkara yang sebenar.


Nouri Al-Maliki adalah seorang penganut Syiah yang telah berkuasa di Iraq sekarang. Kita ketahui bersama hubungan Ahmadinejad dengan Nouri Al Maliki adalah dekat sekali. Sebab Perdana Menteri Syiah di Iraq ini juga naik atas jasa Tehran. Maka itu, pada 18 Oktober 2010, Maliki terbang ke Tehran pada hari Isnin untuk meminta sokongan bagi masa jabatan barunya, kerana Iran telah mempunyai pengaruh yang signifikan di Baghdad sejak runtuhnya Saddam. Padahal jelas-jelas Nouri Al Maliki adalah kaki tangan Amerika di Iraq.

Sekarang Syria, Iran, Iraq telah dikuasai oleh seorang Pemerintah yang berfahaman Syiah. Aku juga baru tahu dan perasan akan perkara ini, kita memang di kaburi dengan media, memang la omputeh dan media asing tidak akan paham apa itu syiah dan sebab apa saddam bunuh mereka. Sama la seperti mana yang di lakukan oleh Adolf hitler yang membunuh ramai orang yahudi dan mereka tidak akan faham. Ape pendapat korang?

SUMBER : Tao Tao Ajer melalui FB/Tentera Fisabillillah (Bangkitlah Wahai Umat Islam)

4 ulasan

Unknown berkata...

Syiah is gay

JohanHarith berkata...

Azish, Lance Bass, Adam Lambert, Wenthworth Miller semua syiah!!!

P.Preity Petry berkata...

Semasa pencerobohan tentera US ke Iraq, maka mata kita terbuka melihat betapa banyaknya patung-patung Saddam Husin ditumbangkan, haram bina patung dalam Islam. Juga ada foto memperlihatkan askar US mengopek kepngan emas dari pintu istana Saddam Husin, dijumpai juga kepala paip emas dalam toilet. Tapi rakyatnya sengsara. Pembunuhan puak Kurdis adalah kerana mereka memperjuang kemerdekaan sendiri dari Iraq. Sama kesnya dengan Selatan Thailand dan Selatan Filipina. Saddam menyuruh Ali Kimia hantar bom gas saraf waktu subuh lalu membunuh puak Kurdis termasuk kanak-kanak, org tua dan wanita. Berkenaan Hitler, jangan samakan dengan Islam. Hitler memang dendam dengan bangsa Yahudi. Yahudi bangsa pendatang lalu memonopoli ekonomi Jerman. Sama macam bangsa Cina ke Malaysia. Boleh carik di internet berkenaan kenapa Hilter dengki sangat dengan Yahudi. Saddam lah punca perang Teluk. Saddam serang Kuwait sebab Kuwait banyak minyak. Sedangkan Kuwait banyak tolong Iraq semasa perang Iran - Iraq dulu. Pada saya tak ada apa yang boleh dibanggakan dengan Saddam Husin.

Unknown berkata...

p.preity yg maha bodo lg bangsat, saddam bunuh manusia yg fahaman syiah! paham? syiah ni kapir, bukn islam.. sonsang..paham? jgn jadi bodolaaa.
mmg patut hapuskn etnik syiah ni..sb diorg kapir, KAPIR. kalo xpaham tak payah jadi manusia