Tuesday, March 18, 2014

Oh Yeah : Koleksi Rekaan Basikal Aneh Seluruh Dunia! (16 Gambar)

Damn!

Sejak kebelakangan ni banyak plak aku tengok orang main basikal tepi-tepi jalan tanpa menghiraukan keselamatan masing-masing. Tak tau la diaorang ade fikir ke tak main basikal malam-malam tu bahayakan pengguna jalan lain. Ye la, basikal mana de side mirror dowh, kalau ade tak tau la plak kan. Nah, ni dia untuk orang yang minat sukan basikal apa kata korang try buat basikal macam kat bawah ni.



Sumber : curiososnomundo