Oh Yeah : Kamera Ciptaan Sendiri Yang Diperbuat Daripada Tengkorak?? ( 6 Gambar )

Uyoooooooo!

Perghhh!! So creepy dowh. Tak tau sape yang buat tapi yang aku tau la tengkorak tu berusia 150 tahun. Lagi satu fakta menarik adalah kamera ni sebelumnya adalah kepunyaan seorang budak perempuan 13 tahun! Memang creepy gile la kan. Ianya adalah sebuah kamera jenis 'Pinhole' iaitu kamera yang tak pakai lens dengan menggunakan satu lubang kecik kat tengah-tengah. Kamera tengkorak ni plak lubang dia ada kat dahi. Hasil gambar dia pun tak sangka gak creepy. Tak caya, sila tengok sendiri k.



Bawah ni hasil gambarnya.

Sumber : Inhabitat

Comments

Popular Posts