Header Ads

Terkini

Oh Yeah : 10 + Benda Kelakar Yang Dijumpai Dalam Buku Text

Views
Damn son!

Buku teks memang membosankan. Semuanya hanya berkisarkan fakta-fakta, graf, dan gambar rajah. Kalau aku, aku suka tengok gambar je. Pernah tak korang rasa nak conteng gambar yang ada kat dalam buku teks tu mengikut imaginasi korang?. Heheh, aku pernah buat, tak silap aku gambar orang dulu-dulu tapi gambar orang tu memang kelakar abis, so tangan aku gatal nak conteng kasi tokok tambah sikit.  Tapi yang ni bukan aku nak tunjuk hasil contengan yang kelakar tu, tapi yang ni memang betul-betul ade kat dalam buku teks. Memang kelakar abis! Korang tengok sendiri la.

1. Muka surat pertama je dah kelakar.

2. Jumpa kat dalam buku teks Web Design

3. Tudia sampai jadi mutant semata-mata nak ajar matematik

4. Ermmmm ade benda tak kena buku teks Biologi nih.
5. Hebat teori add math nih.

6. Buku ajar bahasa Spanish ke atau ajar matematik?

7. Illustrasi menunjukkan perempuan dalam tu menyapa dengan sopan santun 'Hello' kepada dua mangkuk hayun kat dalam semak tu dan berlalu pergi. Yay.

8. Terjumpa benda pelik kat dalam buku teks Engineering. Apakah? Adakah bukti pembunuhan?

9. Barcode kat belakang buku teks ni mintak tolong korang.

10. Jumpa kat buku teks sex education. Damn son!

11. Yeah, gambar buku teks yang tak boleh blah, haha!

12. Jap, apakah???

13. Main-main editor buku teks ni buat keje.

Sumber: Bored Panda

Tiada ulasan