Oh Yeah : Apabila Lukisan Superhero Dilukis Menggunakan Style Pablo Picasso (9 Gambar)

Superman sperooooo..

Macam ni la rupa lukisan superhero kesayangan korang kalau Pablo Picasso yang melukisnya. Memang nampak menarik dan unik, tapi kalau buat komik style macamni, aku rasa tak minat kot nak baca. Yela, pelik bebenor matanye tu kan. Adui tapi aku tak tau plak sape yang lukis ni. Tapi, papepun Picasso memang mempunyai style yang tersendiri. Korang tengok la harga lukisan dia brapa. Lukisan Picasso ni orang panggil seni aliran 'Cubisme'. Jadi, lukisan untuk superhero ni tak la cubisme sangat aku tengok. Papepun, style la gak sebab unik.

superheroes painted 01 in Superheroes Painted in Picasso Style
superheroes painted 02 in Superheroes Painted in Picasso Style
superheroes painted 03 in Superheroes Painted in Picasso Style

superheroes painted 04 in Superheroes Painted in Picasso Style
superheroes painted 05 in Superheroes Painted in Picasso Style
superheroes painted 06 in Superheroes Painted in Picasso Style
superheroes painted 07 in Superheroes Painted in Picasso Style
superheroes painted 08 in Superheroes Painted in Picasso Style
superheroes painted 09 in Superheroes Painted in Picasso Style

Sumber : Dailyartcocktail

Comments

Popular Posts