Oh Yeah :Taman Permainan Kanak - Kanak Yang Unik Dan Super Kreatif! (11 Gambar)

Nice!

Masa zaman aku kecik-kecik dulu kat taman permainan, selalunya yang ade hanyalah, jongkang jongkit, papan gelongsor, buaian dan besi panjat tu je. Skang ni, firma seni bina yang kreatif dari Denmark telah mencipta pelbagai jenis reka bentuk taman permainan yang unik. Salah satu usaha yang positif bagi aku sebab kanak - kanak zaman skang ni dah tak macam dulu. Semua nak main ipad la, tab la, lebih - lebih lagi Samsung ade keluarkan model tab yang untuk kanak-kanak tu.



Sumber : Funzug

Comments

Popular Posts