Header Ads

Terkini

Oh Yeah : Hadiah Barangan Mewah Untuk Para Jutawan

Views
Ok, khas untuk para-para jutawan 

Sape-sape yang ade kawan jutawan yang banyak duit, nyah tinja pun pakai duit, mintak la kat diaorg hadiah-hadiah ni sempena hadiah harijadi korang. Rugi ar ade member jutawan tapi kedekut taik hidong masin. Hah, kepada korang yang jutawan tu pulak, takkan nak bagi bini jam tangan pasar malam, bagi la benda-benda kat bawah ni. Kepada bini-bini jutawan, bila dapat hadiah kat bawah, jangan jadi monyet.


Geoffrey Parker Scrabble: Permainan susun silang kata yang dibuat menggunakan kayu ceri. 100% buatan tangan dan harga nya adalah £ 2,225


Meja pool yang beharga £42,000 ini dibuat dengan toughened glass dilindungi oleh permukaan yang halus seperti bermain pool versi papan kain. Pool ini disertakan dengan satu set bola, segitiga, kayu jambatan dan dua cues aluminium. 


Swarovski crystal-encrusted Dr Dre Beats headphones yang berharga £1,689 versi yang datang dengan salutan emas dan berlian.



Blanc Chateau 1936 BMW versi kanak-kanak yang dijual pada harga £12,537


Terra Neva, dari Andes Peru, kaviar biji kopi yang dibungkus dalam karung perak sterling dan berat untuk satu pack kopi 500g, harga sekitar £ 3,400, dan setiap bungkusan disertakan dengan mesin kopi.


Vacum yang bersalut emas 24k ni beharga £625.000 yang disertakan beg yang dijahit dengan tangan. kapet harga 100 juta boleh la vacum dengan benda ni


USB stick yang berkapasiti 32GB ini dijual dengan harga £20,000! jutawan internet boleh la try usha denda ni.


IPhone 5 sparkliest yang ditatah dengan 500 berlian dan platinum mengelilinginya. dijual pada harga £ 10.000.

Tiada ulasan