Header Ads

Terkini

Oh Yeah : Lelaki Ini Hidup Sebagai Anjing Peliharaan Bekas Tunangnya

Views

Tom Peters cukup bernasib baik kerana mempunyai seorang wanita yang sanggup menjalani kehidupan dengannya. Apa yang dia tidak tahu ialah dia perlu berjalan setiap hari! Apabila Rachel bersetuju untuk berkahwin dengan Tom, dia tidak tahu apa yang dia lakukan. Apabila dia mendapati tentang keinginannya untuk hidup sebagai anjing peliharaan, mereka memutuskan bahawa lebih baik untuk putuskan pertunangan itu.

Tetapi ianya tidak menjejaskan hubungan persahabatan mereka. Rachel dan Tom mengatakan bahawa mereka sekarang lebih selesa dan bahagia daripada ketika mereka bertunang. Tom mempunyai tabiat pelik ini bukan kerana keinginan seksual, tetapi dia sedang menderita penyakit gangguan psikologi yang sangat jarang berlaku yang menyebabkan orang itu mempunyai imaginasi yang teruk tentang tempat mereka di dunia.


Rachel mendapat maklumat mengenai keadaan Tom daripada dokumentari yang memberi dia dan Tom peluang untuk memahami penyakit ini dengan lebih mendalam. Ternyata, Tom tidak begitu berbeza dari semua orang lain yang mempunyai penyakit yang sama di sana yang suka berpakaian seperti anjing untuk tujuan riadah


Tom juga mempunyai pekerjaan biasa apabila dia tidak berpakaian seperti anjing, bekerja sebagai juruteknik untuk syarikat teater di kawasannya. Dia telah menghabiskan hampir satu dekad dengan cara hidup ini. Dia menghabiskan malamnya dengan mengunci diri sendiri di dalam sangkar dan juga mempunyai pad khas di kandang apabila "mencirit". Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai kehidupan Tom, jom tonton dokumentari mengenainya.


Tiada ulasan