Header Ads

Terkini

Sebuah Keluarga Dari China Ini Habiskan Masa Selama 6 Bulan Untuk Bersenam, Lihatlah Perubahan Sebelum Dan Selepas Mereka

Views

Mengurangkan berat memang sukar dari segi mental, kerana ianya juga memerlukan kekuatan fizikal dalam yang sama. Untuk merakamkan perubahan tersebut, jurugambar Cina berusia 32 tahun, Jesse telah memutuskan untuk mengambil tugas itu bersama keluarganya. Mereka menyokong satu sama lain semasa transformasi 6 bulan dengan baik, gambar-gambar mereka sebelum dan selepas itu kelihatan sukar dipercayai.

Segala-galanya bermula apabila ibu Jesse memikirkan bagaimana untuk bergerak bersama anaknya dan isteri hamilnya untuk membantu dia semasa mula-mula hamil. Menggunakan ini sebagai peluang, Jesse menjemput ayahnya yang pada masa itu menjalankan sebuah kilang buluh kecil untuk menguatkan ikatan antara empat daripadanya.

Ketika ayahnya yang bakal menjadi datuk dengan ketagihan alkohol serta dengan perut buncitnya, Jesse menganggap program penurunan berat badan dapat membantu dia mendapatkan kembali semangatnya untuk hidup. Pada mulanya, mereka mula berjalan dengan cepat yang secara beransur-ansur menjadi joging. Menambah latihan lebih banyak, mereka mula pergi ke gym. Di samping itu, mereka mengesan perubahan hasilnya dengan mengukur badan setiap 10 hari. Perghh terbaiklah, terus boleh jadi model.