Header Ads

Terkini

Pelakon Filem 'Aquaman' Diintai Oleh Pihak Produksi Disney Untuk Filem 'Live Action' Dragon Ball Terbaru?

Views

Pada awal bulan ini, kami diberitahu bahawa Disney sedang mencari bakat yang sesuai untuk siri TV anime Jepun yang diminati ramai iaitu Dragon Ball. Kini, studio itu sudah hampir pasti siapa yang akan memegang watak Son Goku, menurut sumber, bintang Aquaman, Ludi Lin kini berada di senarai teratas Disney untuk melakonkan watak tersebut. Memandangkan pemberi sumber ini datang daripada sumber yang sama yang melaporkan filem 'Scream' baru berada dalam proses, dan sekuel Aladdin sedang dalam proses juga, dan kedua-duanya kemudiannya sudah disahkan, maknanya sumber ini tidak perlu diragui lagi.

Pelakon berusia 32 tahun itu telah mendapat permintaan tinggi sejak penggambarannya terhadap Zack, Black Ranger dalam Power Rangers 2017 reboot. Sejak itu, memainkan watak 'Murk' dalam filem Aquaman dan 'Lance' dalam siri Netflix Black Mirror. 


Pelakon ini juga sedang membuat penggambaran reboot Mortal Kombat akan datang di mana dia memegang watak sebagai Liu Kang. Kedua-dua filem ini dan ciri-ciri Dragon Ball berpotensi untuk menjadi francais blockbuster besar dan jika Lin akhirnya memainkan peranan dalam projek yang sama juga, kemungkinan besar Lin bakal menjadi pelakon aksi yang terkenal selepas ini.


Sebenarnya, ia cukup selamat untuk mengatakan bahawa penyesuaian Dragon Ball mempunyai peluang yang sangat baik untuk mengatasi remake Mortal Kombat di box office. Walaupun francais permainan video agak popular dengan haknya sendiri, ia masih tidak dapat dibandingkan dengan siri Komik dan Anime Jepun yang disebutkan di atas. Dragon Ball adalah salah satu daripada dua puluh francais media tertinggi yang paling hebat sepanjang masa.


Walaupun dia hanya di senarai pendek sahaja buat masa sekarang dan tidak disahkan untuk peranannya (ia tidak jelas jika dia telah dihubungi secara rasmi lagi), Lin pasti akan menjadi tambahan hebat kepada pelakon 'all-asian' yang dirancang oleh pihak Disney untuk filem adaptasi komik Dragon Ball ini.


Beritahu kami, adakah anda ingin melihat Lin sebagai Goku dalam filem Dragon Ball yang akan datang? Sekiranya tidak, siapa yang anda fikir patut mendapatkan bahagian itu? Komen dibawah guys.

Tiada ulasan