Monday, June 24, 2013

Oh Yeah : Kreatif! - 4 Gambar Ini Sebenarnya Adalah Satu Gambar

Fuh, konfius jap aku tengok gambar ni!

Mesti korang tengok seolah-olah seperti empat gambar yang berbeza dicantum bersama-sama, tetapi ianya sebenarnya gambar tunggal sebenar oleh artis Bela Borsodi yang memang takde edit atau photoshop langsung. Korang ingat aku tipu? Nasib baik aku ade bukti. Borsodi mencipta kesan dengan teliti dengan mengatur objek sehingga ianya tersusun dengan sempurna. Fuh, memang kreatif Bela ni. Mula-mula aku tengok pun macam tak percaya. Nak tengok gambar sebenar, sila klik dibawah.

This Colorful Mosaic Is Actually One Photograph
Photo-Mosaic-One-Photograph-2