Oh Yeah : Bina Rumah Impian Sendiri Ala-Ala Dragon Ball Yang Awesome Dalam Masa 6 Minggu!! (23 Gambar)

Goku ngan Majinn Buu gemok mesti jeles tengok ni.

Semua orang ade simpan angan-angan untuk bina rumah impian sendiri (macam aku), tapi mesti nak buat rumah yang besar dan luas tapi memerlukan kos beratus-ratus beribu-ribu ringgit. Tapi si Steve Areen yang bijak dan kreatif ni hanya menggunakan modal sebanyak $ 9,000 atau RM27k untuk merealisasikan impian beliau. Bukan tu je, malah ape yang lebih mengkagumkan, beliau hanya membina rumah impian tersebut hanya dalam masa 6 minggu je bermula daripada kosong dowhh. Rumah impian beliau ni dibina di tengah-tengah negara Thailand untuk dijadikan rumah percutian beliau. Nah, korang tengoklah gambar pembinaan rumah yang awesome ni dari mula hingga siap. 

Muke riak beliau

Show off bulu kaki Super Saiya
Muka poyo nak bagi jeles
Posing ala-ala Syamsol Yusof

Sumber : Viralnova

Comments

Post a Comment

Popular Posts