Oh Yeah : 14 Jenis Binatang Kacukan Yang Aneh Di Seluruh Dunia Dan Ianya Bukan Photoshop (14 Gambar)

Unik

Aku tak pasti la sama ada ni eksperimen saintis ataupun memang kacukan semulajadi. Tapi ada yang sesetengah tu aku rasa semulajadi, tapi yang Liger tu aku penah baca memang eksperimen saintis sama gak macam Wolfdog tu. Spesies binatang kacukan ni memang rare dan susah nak dapat. Bukan semua kacukan berjaya sebab mungkin DNA tak sesuai ke ape ke, aku pun tak tau, sebagai contoh ular kacukan ngan monyet, aku rasa mustahil la sebab ular tu berdarah sejuk padahal monyet mamalia, memang tak boleh la kot. Tak tau la plak tetibe jumpa monyet tengah panjat pokok kelapa tetiba keluar ular kat bawah bontot patuk kepala orang.

1. Wolfdog

2. Zonkey

3. Zorse

4. Blood Parrot Cichlid

5. Liger

6. Tigon

7. Leopon

8. Pumapard

9. Savannah Cat

10. Bengal Cat

11. Grolar Bear

12. Cama

13. Wholphin

14. Mulard

Sumber : Viralnova

Comments

Popular Posts