Header Ads

Terkini

Oh Yeah : Kreatif : Budak 2 Tahun Dan Mak Bapaknya Buat Balik Adegan Filem/Drama Terkenal Dengan Menggunakan Kotak (20 Gambar)

Views
Damn son!

Kadang-kadang apa yang kita perlukan untuk menjadi kreatif hanyalah dengan kotak kadbod untuk dijadikan hiburan sambil mengisi masa lapang. Leon Mackie dan Lilly Lang telah mencipta adegan filem/drama kegemaran mereka selepas berpindah ke rumah baru.

Pasangan muda dengan bayi mereka baru-baru ini berpindah dari Melbourne ke Sydney, Australia, dan mendapati banyak kotak yang dah tak pakai, hasil daripada kotak yang mereka gunakan masa pindah rumah. Kotak memang bahan yang sesuai sekali untuk menghasilkan sesuatu yang kreatif. Lilly dan Leon memang kedua-duanya fanatik dengan filem/drama yang mereka sukai, oleh itu mereka berdua tidak mengambil masa yang lama untuk datang dengan idea untuk meniru semula adegan-adegan paling diingati dari filem/drama kegemaran mereka menjadi hidup, disertai anak mereka yang berusia 2 tahun sebagai watak utama.

Inisiatif untuk menghabiskan masa yang berkualiti serta indah bersama keluarga telah tercetusnya satu projek inspirasi bertajuk 'Cardboard Box Office'. Pasangan comel dan si kecil ini telah berjaya meniru semula adegan filem seperti Alien (Bubbalien), Jurassic Park (Goo Goo-Gaa-Gaa-Rassic Park), Castaway (Castababy), dan Jaws ("You're gonna need a bigger baby ... ").
1. Game Of Thrones

2. Mad Max

3. Breaking Bad

4. Batman

5. Lord Of The Rings

6. E.t. : The Extra Terrestrial

7. Forrest Gump

8. Beetlejuice

9. The Revenant

10. Home Alone

11. The Matrix

12. The Addams Family

13. The Force Awakens

14. The Shawshank Redemption

15. Temple Of Doom

16. Return Of The Jedi

17. Star Wars

18. Alien

19. The Grandfather

20. The Grand Budapest Hotel

Tiada ulasan