Header Ads

Terkini

Isabelle Duterte - Cucu Presiden Filipina, Sambut Hari Kelahirannya Dengan Suasana Yang Amat Mewah

Views

Isabelle Duterte, cucu kepada Presiden Filipina yang lantang bersuara Rodrigo Duterte, merayakan ulang tahun ke-18 nya pada hari Jumaat yang lepas dengan pesta indah yang bersesuaian dengan tetamu dari golongan diraja.

Sambutan hari jadi beliau diadakan di Rigodon Ballroom di Semenanjung Manila, yang dihiasi ratusan jenis bunga dengan suasana mewah dan fantasi


Pintu masuk dewan itu telah diubah menjadi terowong bunga yang indah dengan lampu-lampu bergemerlapan menyorot laluan para tetamu. Acara itu dikendalikan oleh Robert Blancaflor Group Inc.


Untuk acara utama, dia memakai busana dihiasi Swarovski yang ditenun oleh pereka terkenal Michael Cinco, diterbangkan khas dari Dubai.

Gaun biru diraja yang dicipta oleh pereka Filipina terkenal di dunia itu juga pernah berkhidmat dengan selebriti Hollywood seperti Jennifer Lopez, Lady Gaga, dan Beyonce.


Foto-foto ini sahaja boleh menggambarkan harga gaun Isabelle yang mempesonakan ini boleh mencecah ratusan ribu ringgit.

Selain itu Pereka fesyen yang berpangkalan di Manila, Joe San Antonio turut mereka beberapa pakaian yang dipakai pada malam itu, termasuk Orias pantsuit putih dan gaun renda.



Isabelle, 18, juga merupakan anak kepada Timbalan Datuk Bandar Davao, Paolo Duterte, 43, anak sulung Duterte.

Sebelum pilihan raya, pengundi Filipina kagum dengan gaya hidup sederhana Presiden Duterte yang viral di Facebook. Ramai orang Filipina masih memilih untuk melihatnya seperti itu, malangnya, sukar untuk berbuat demikian apabila cucunya telah keluar dari landasan datuknya yang mengadakan pesta semewah ini.


Sumber : Philnews, Hangat

Tiada ulasan