Header Ads

Terkini

Lawak Gila! Koleksi Gambar Situasi Kebetulan Yang Ditangkap Dalam Masa Yang Tepat (Bahagian 1)

Views

Siapa kat sini suka pakai T-Shirt yang ada tulisan yang kelakar? Jangan sampai jadi macam dalam gambar ini ok? Kadang-kadang kita tak sedar yang orang berdekatan dengan kita yang kita tidak kenali sama sekali menggunakan baju yang sama. Memang akan rasa awkward lah kan lebih-lebih lagi kalau rekaan baju tersebut saling melengkapi macam baju couple pulak, pastu ada orang tangkap gambar senyap-senyap pastu viralkan kat dalam media sosial, malu beb! Hahahaha.

Disini, kami ingin kongsikan kepada anda semua momen-momen atau saat-saat kebetulan yang lawak habis apabila terjumpa dengan seseorang yang menggunakan T-Shirt pada masa yang tepat! Jom kita gelak sama-sama.

#1 "Aku beli T-Shirt ni dah lama tapi ada satu benda yang menjadi persoalan, kenapa T-Shirt ni lengan dia saja yang warna hitam, akhirnya hari ini aku dah dapat jawapan"


#2 "Ketika itu saya berada di hospital kerana ada urusan peribadi, tetapi selepas ternampak budak ini, saya tanpa segan silu ketawa terbahak-bahak sehinggakan ketawa saya itu menjangkiti orang sekeliling termasuk mak dia sekali!"


#3 Tengok tajuk berita dengan baju yang dipakai lelaki ini


#4 "Sepupu saya terserempak dengan model Victoria Secret di lapangan terbang. Ya, memang betul mesej yang tertulis di bajunya itu"


#5 Di tempat yang betul dalam masa yang tepat, teringat plak Sesame Street tetiba! 


#6 Bayangkan anda pakai jersi siap ada tulis nama Cristiano Ronaldo kat belakang, tetiba bila anda pusing belakang je Cristiano yang sebenar ada kat belakang anda. Ya, macam tu lah situasi budak ni.


#7 Ya, memang sesuai la situasi tersebut untuk korang buang masa bersama-sama sampai subuh


#8 Apabila terserempak dengan 3 orang lagi yang tidak dikenali pakai baju yang sama, so, apalagi boleh la buat mesyuarat ahli kumpulan K-Pop


#9 Jilat la sampai licin kalau terer


#10 'Awkward' pulak tetiba jumpa artis yang sebenar


#11 Adoi, bukan setakat baju, seluar pun sama. Bukan member atau pasangan gay, tetapi betul-betul orang yang tidak dikenali.


#12 Pernahkah anda lihat baju bercakap sesama sendiri siap perli? Ya, ini dia.


Okay guys, nak lagi? Ya.. ada 2 part lagi, tunggu...

Tiada ulasan